Eveline 3D Holografic Brilliant Lip Gloss

Ćao lepotice moje.
Za danas sam vam spremila post o Eveline sjajevima za usne. Nijansu 53 sam dobila od Eveline-a na testiranje, a nijanse 68 i 52 sam dobila od šefice na poklon. Pošto sam neko ko voli neutralan look, pa samim tim izuzetno retko koristim ruževe, jako sam se obradovala ovim sjajevima jer ne pamtim kada sam poslednji put neki kupila. Uglavnom se sve svodi na neki labelo sa eventualnim frozen efektom.


Ono što je zajedničko za sve sjajeve jeste to da dolaze u klasičnim pakovanjima, sadrže 9 ml i imaju tanji sunđerasti aplikator, kojim se količina sjaja savršeno dozira - ni premalo ni previše. Miris je slatkast, ali mi se ne dopada nešto preterano.


Teksutra sjajeva je gusta, pigmentacija za jedan sjaj je odlična. Nijanse 68 (nude braon) i 53 (baby roze) u sebi sadrže malo veće šljokice, ali nisu preterane kada se nanesu na usne. Nijansa 52 (bela) ima izuzetno sitne šljokice u sebi i ostavlja na usnama divan, ali neutralan frozen efekat. Sjajevi ostaju na usnama nekih sat do sat i po vremena, što je po meni zadovoljavajuće, jer mi obično ne izdrže ni pola sata, pa moram često da ih popravljam. To sa ovim sjajevima nije slučaj. Moram da napomenem da na usnama ostavljaju blago lepljiv osećaj, ali meni to ne smeta.


Ne znam koliko koštaju ovi sjajevi ni gde mogu da se kupe, ako neko zna neka mi javi, jer bih isprobala još nekoliko nijansi. Za kraj vam ostavljam swatch na ruci, slikan na dnevnom svetlu.


Nadam se da ste uživale. Takođe, ako imate preporuke za slične sjajeve za usne, obavezno mi napišite u komentaru ispod!
Ljubim vas!

Коментари

Популарни постови